Home

Proximus factuur klopt niet

Factuurprogramm

  1. Beste Ik heb 'n tijdje geleden een abbonement gehad ( Generation MTV 15 ). Deze heb ik laten annuleren met een Aangetekende brief. Ze zeiden me dat dit kostenloos ging en ik dus niets moest betalen. Ik krijg vandaag een factuur met dat ik €125 moet betalen. Dit klopt echter niet, want..
  2. Factuur klopt niet. 4 jaar geleden 15 augustus 2016. 18 reacties; 442 Bekeken patrick Grand Master; En als Patrick geen abonnement Net Gemist heeft aangegaan dan Proximus die niet aanrekenen maar Patrick zou beter eens in My Proximus kijken of die abonnement actief is en zoja,.
  3. der geduld!!!, veel
  4. Factuur klopt niet! 8 jaar geleden 27 april 2012. 2 reacties; 349 Bekeken I Ineke_01 Apprentice; 2 reacties Dag iedereen Ik ben samen met mijn vriend en mama klant geworden bij Proximus. De online actie van MTV-Generation 15 voor de helft en nog eens gedurende 20 maanden vijf euro korting, sprak ons aan. Tot op heden hebben wij steeds.
  5. Je factuur niet duidelijk? Vragen over je verbruik? Deze tips kunnen je helpen, bellen is dan niet meer nodig
  6. Facturen online raadplegen en beheren Raadpleeg en beheer je facturen online. MyProximus bied je verschillende tools om de historiek van je facturen, je verbruik en gedetailleerde rapporten te raadplegen

Je kunt je facturen of aanrekeningen opzoeken en in detail bekijken. Je kunt ook nagaan of ze al betaald zijn Bij deze zou ik graag alle facturen sinds januari 2... Skip to main content. Meer info. facturatie klopt niet Maak een nieuwe klacht aan. PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192973364311. U bent van harte welkom om de privé-website te ontdekken. Maar voor u als professional, hebben we aangepaste oplossingen voor uw behoeften, op onze zakelijke website facturatie klopt niet Maak een nieuwe klacht aan. PROXIMUS Koning Albert ll-laan Dat er bepaalde dingen te veel worden aangerekend en de facturen dus wederom niet correct zijn! Eveneens verschillende malen contact proberen opnemen met hogere diensten van proximus maar mails komen niet door.! Doorgestuurd naar onze advocaten 20 januari 2019

Factuur klopt niet Proximus Foru

factuur klopt niet na overstap naar flex Maak een nieuwe klacht aan. PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL afgesloten Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31. Factuur klopt niet 4 dagen geleden. Waarom is er 76,50 afgeschreven bij mij terwijl dit 73 euro hoort te zijn. Zie bijlage is er ook al storing bij sturen van de juiste facturen? Bijgevoegde bestanden Tags: Geen. RonnyH. Beginner. Join-Datum: Jul 2018; Berichten: 25 Via e-mail, via Zoomit of met de post? Stel in hoe je je factuur of aanrekening wilt ontvangen

GoedemorgenMijn eerste factuur klopt niet.Er staat 14,95 maar in mijn contract staat 11,50.Kan hier even naar gekeken worden? Ik hoor graag van jullie. Mvg Babett Vandaag heb ik mijn factuur met mijn nieuwe abonnement gekregen alleen klopt het bedrag niet. Mijn nieuwe abo zou 36 euro kosten ipv 41. Ik zie dat de korting van 5 euro er niet vanaf is gehaald. (Meerdere abonnementen van kpn op 1 huishouding). Is er iets mis gegaan Mijn factuur voor de maand April klopt niet. Er stond een bedrag van 79,36 €: - Er werd internet maxi aangerekend in plaats van gewoon internet. Na contact met Proximus is reeds een bedrag van 9,62 € gecrediteerd - Er staat ook nog een pakket Boeket Multi NL op. Ik heb dit nooit gevraagd. De helpd.. Die zijn nu ook vertekend. Maar de maandelijkste kosten zijn nu maarliefs 12 euro meer dan vooraf afgesproken. Dit vind ik wel een giga verschil en niet wat ik voor ogen had! Is er iemand die mij kan helpen, want 28 euro per maand is voor mij erg veel geld. hier in de bijlage wat er was afgesproken en mijn nieuwe factuur

Factuur klopt niet! Proximus Foru

Beste KPN, Mijn eerste factuur na overstap klopt niet. Er is E25,- gerekend voor de overstap terwijl die overstap gratis is omdat ik van Telfort ben overgestapt naar KPN. De korting zoals overeengekomen in overeenkomst met nummer ***59 is niet toegepast. Ik ga ervan uit dat KPN de fout herst.. factuur klopt niet met bestelling. 1 maand geleden 17 december 2020. 3 reacties; 56 keer bekeken A Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is

Factuur klopt niet. 4 maanden geleden 28 augustus 2020. 2 reacties; 246 Bekeken M MrDrizzle is een nieuwe Poster; 4 reacties Hey, Ik had een maand de videoland bundel aangezet en metteen weer stopgezet. Dat was van 18-07-20 t/m 15-08-20. Daarna heb ik ook geen videoland. Hallo beste T-Mobile, Volgens mij klopt mijn eerste factuur niet. De klantvoordeel 2,50 is niet verwerkt. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Ghafar Rames

Maar zelfs met die kennis is het inderdaad alsnog een ontzettend chaotische factuur geworden. In zulke gevallen kijk ik graag naar het bedrag onderaan de streep, maar daar kwam ik achter dat het nu nog steeds niet klopt: Je lijkt namelijk dubbel te betalen voor onze kabel tv/basiskosten á €19,95 Mijn factuur klopt niet! 3 jaar geleden 26 augustus 2017. 1 reactie; 275 Bekeken mirandatje Doet lekker mee; 0 reacties Ik krijg nu voor de 2e keer een foute factuur. Eerst wordt erbij. factuur klopt niet. 3 dagen geleden 15 november 2020. 2 reacties; 43 keer bekeken Y Yvonne de Veer Ontdekker; 0 reacties Ik zie op mijn factuur dat ik de monteur moet betalen maar we zijn nieuwe klanten dus krijg ik toch een monteur gratis voor de eerste keer? ik heb dit al eerder gevraagd.

De factuur klopt dus niet meer, maar wordt wel morgen afgeschreven. En nu? Daarnaast zat ik voor de eerste keer over mijn tegoed heen en worden er gelijk kosten te waarde van 40 euro gerekend. Ik ben daar erg van geschrokken, dat is wel erg veel Beste proximus, een tijdje geleden zijn we opgelicht geweest via jullie van een derde, er werd een oplossing beloofd uiteindelijk we waren blij. Nu heb ik de factuur van proximus nog niet ontvangen en er gaat een bedrag af van 130 euro terwijl proximus beloofd had om die 25 euro in vermindering te b.. Mijn factuur van december klopt totaal niet en volgens het klachtencentrum van proximus is mijn factuur van januari nog veel hoger, nl. 301€. Ik heb unlimited calls national op vaste lijn. Sinds 07/2018 ben ik bij deze operator en heb telkens facturen rond de 120€ betaald. Nu kreeg ik in januari ine..

Een vraag over je factuur, aanrekening of betaling? Proximus

Facturen online raadplegen en beheren Proximus

Actrice Leen Dendievel en andere BV's krijgen valse factuur van Proximus in de bus: Daarom wist ik dat deze niet klopt, laat ze weten. Ook andere BV's kregen de brief in de bus Internet factuur klopt niet. 8 jaar geleden 23 juni 2012. 3 reacties; 262 Bekeken D daniella1981 Startend Simyaan; 1 reactie Goeiemorgen, Ik bekijk net mijn factuur maar mijn internet kosten zijn verviervoudigd met normaal terwijl ik een abonoment hebt met 1gb internet. Ik ga normaal nooit over die 1. Factuur klopt niet. 3 jaar geleden 19 januari 2017. 13 reacties; 311 x bekeken M martijnte Snapt hoe het werkt; 10 reacties Als eerst raar dat je hier een aparte topic van moet maken en niet mag reageren op een topic die bijna het zelfde is. (lijkt mij overzichtelijker) Maar. Een vaak voorkomende klacht is niet akkoord gaan met het bedrag van de factuur. Dat kan allerlei redenen hebben: een afrekening met bedragen die niet overeenkomen met de offerte, het vooraf opgemaakte bestek bij herstellingen of de koopovereenkomst, vergissingen in de aantallen of berekeningen, onvolledig of gebrekkig uitgevoerde werken of diensten, enz Factuur klopt niet. 2 jaar geleden 14 maart 2018. 1 reactie; 94 Bekeken A Alec1998 0 reacties Goededag T-mobile, Ik heb net mijn factuur binnengekregen en deze is 2 euro hoger dan hij hoort te zijn, hij geeft aan dat dit komt door overige nummers (buiten mijn bundel) die ik heb gebeld. Nou is het rare dat er bij mijn.

Vermijd phishingfraude via e-mail, sms, telefoon | Proximus

Ik ben sinds kort abonnee bij jullie en heb de 1e factuur gekregen maar die klopt niet. Deze is toch hoog. Ik had eerst alleen een internet abbo maar dit in dezelfde week laten veranderen in internet tv en bellen. Mail gehad dat ik die factuur niet heb betaald en daarop heb ik per mail beantwoord.. @ILindekens @proximus, aangezien de problemen blijven en @proximus dit niet kan of wil oplossen stel ik zelf een oplossing voor, voor iedere storing op mijn tv, trek ik 0.10cent van het bedrag van mijn factuur af Factuur klopt niet. 4 jaar geleden 10 januari 2017. 13 reacties; 494 x Alleen de betalingen en facturen zijn nog steeds niet aangepast dus de betaling van oktober ruim 102 euro en de factuur van november ruim 116 euro heb ik gestorneerd en ben al vanaf oktober bezig om de juiste facturen te krijgen ik behoor een abonnement van 53 euro en. Factuur klopt niet. 1 jaar geleden 15 augustus 2019. 20 reacties; 489 x bekeken IrisdeGraaff Is lekker bezig; 7 reacties Beste Tele2, Ik heb een abonnement bij jullie van een bedrag van 17,00. Echter krijg ik mijn factuur binnen voor de maand juli en staat er ineens dat ik 17,29 moet betalen. Ik heb het na. De factuur klopt niet U bent van mening dat de rekening die WebCasso probeert te innen niet klopt of dat u niet de juiste persoon bent. Heeft u de rekening inmiddels betaald of is er iets anders aan de hand waarom u vindt dat de vordering niet klopt

de afsluit factuur klopt niet, ik krijg volgens de factuur geen geld terug. Dit klopt niet. We zijn ca 6 weken na het afsluiten van het abonnement, ik vind dat het bedrag nu wel eens terug gestort mag worden (ca 25 a 30 euro), heb spijt dat ik de laatste incoasso niet heb laten terug boeken. Graag ontvang ik een reactie over de afsluit factuur Advies is in ieder geval om niet te storneren, aangezien evt correcties altijd worden gedaan op de volgende factuur. Houd wel in de gaten dat de eerste factuur (algemeen, maar ook na elke bundelwijziging, toevoeging of contractverlenging) afwijkend is. Voor meer info hierover zoek op eerste factuur (na verlenging/bundelwijziging)

Je facturen, aanrekeningen en betalingen raadplegen Proximus

  1. factuur klopt niet. 3 dagen geleden 9 november 2020. 1 reactie; 11 keer bekeken S Stobbe Ontdekker; 0 reacties Ik heb mijn internet abonnement verhoogd, tegen de korting 6 maanden oude tarief. Nu betaal. ik ineens 1/3 meer en is er telefonie toegevoegd. Daarnaast is de snelheid van.
  2. Factuur klopt niet. 2 jaar geleden 14 februari 2018. 5 reacties; 148 x bekeken H Hakima11 31 reacties Beste, Onlangs heb ik mijn thuis abbo verlengt, deze is per 08-02 ingegaan. Vandaag heb ik een factuur ontvangen maar hier staat nog de oude abbo en bedrag op. Graag uw reactie. Met vriendelijke.
  3. Helaas klopt onze factuur weer niet. Doordat ik een wijziging wilde maken bij mijn gegevens leek het alsof er een nieuw abbo werd afgesloten. Hierdoor kreeg ik een andere decoder opgestuurd. Deze weer teruggestuurd en de Next uiteindelijk aangesloten begin augustus. Dit verhaal heb ik al 2x uitgel..
  4. Factuur klopt niet. 4 jaar geleden 29 augustus 2016. 5 reacties; 442 keer bekeken vraagje888 Starter; 48 reacties Uit de factuur die ik op MijnTelfort kan downloaden blijkt dat ik aansluitkosten zou moeten betalen, terwijl dat niet afgesproken is. Maar om nou te.
  5. Beste Telfort. Heb het contract opgezegd per 22-5-2017. Op me laatste factuur staat dat deze nog doorloopt tot 27-5-2017. Aangezien dit niet klopt, klopt dus ook het maandbedrag niet. Graag ontvang ik een correcte factuur met juiste einddatum en bij behorende kosten. Met vriendelijke groe..
  6. Hallo, Help, mijn factuur klopt niet. In het vakje Ontvangen gesprekken in het buitenland staat vermeld dat ik een gesprek in Turkije opgenomen had. Ben nog nooit in Turkije geweest. Op die datum ben ik wel binnen EU geweest, kan wel zien op Internetverbruik in het buitenlan

Sinds ik ben overgestapt van een mediabox naar een ci module klopt mijn factuur niet meer, een maandelijkse korting die ik ontving krijg ik niet meer, dus wordt er meer gecfactureerd dan de 50 cent extra voor de ci modul Mijn factuur klopt niet. 11 maanden geleden 29 januari 2020. 1 reactie; 122 Bekeken mtfdekker8 Lezer; 0 reacties Er staat dat ik ruim 40 euro over me limiet zit Ruim 34 euro internet maar dat klopt niet . Ik zit al een hele tijd niet op internet . icon. Beste antwoord door Javier 31 januari 2020, 14:47. Heey @. Factuur 2027240475 klopt niet, is 2,50 euro te hoog t.o.v. het contract. Graag credit Bij mij klopt de factuur ook niet. Ben erg benieuwd hoe UPC dat weer gaat oplossen. Normaal word het bij mij rond de 6de van de volgende maand afgeschreven, maar nu gaat het bij mij al rond de 25ste gebeuren. 2 weken eerder, terwijl de factuur van februari net betaald is. Weer een ouderwets zooitje

Ziggo factuur klopt niet Hallo, ik ben sinds oktober vorig jaar overgegaan naar alles in 1 van Ziggo. Had daar voor losse abbonementen van ziggo maar volgens hun was dit goedkoper. Ik heb ziggo alles in 1 voor 49.95 per maand gekozen Factuur klopt niet. 4 jaar geleden 5 oktober 2016. 3 reacties; 128 keer bekeken J Joco1955 Nieuwkomer; 2 reacties Vorig jaar 27 mei 2015 bericht gehad van Telfort dat ons abonnement omgezet wordt ivm meer mogelijkheden (hebben wij niet omgevraagd). Met de voorwaarden dat wij vanaf 3. Hallo Leden, vraagje heeft iemand er ervaring mee. Kreeg deze maand de factuur van KPN met daar een schrik ik zou voor 230,- euro gebeld hebben met een bepaald service nummer te weten 00319090400180, het zou gaan om de helpdesk van Rabo omni kassa. i..

Factuur klopt niet? 3 jaar geleden 9 juni 2017. 5 reacties; 257 Bekeken T Therion Doet lekker mee; 22 reacties Hallo, Mijn laatste factuur wijkt ineens af van alle voorgaande facturen. Het lijkt alsof de kortingen maar voor 1 dag zijn meegeteld, i.p.v. voor een hele maand. Hoe zit dat. Factuur klopt niet Geen klantvoordeel Sinds APRIL! het wordt hard aan gewerkt maar toch moeten we ons factuur op tijd betalen! Hoe arrogant is dit! Like G Reputatie 6 +4. Glassertje Superuser; 896 reacties 1 jaar geleden 30 juni 2019 @Cl0dy Er wordt is het. Wellicht kan iemand mij helpen. Ik was helaas te laat om mijn eerste factuur (59 euro) van NS Flex op tijd te betalen (even langs me heen gegaan). Die heb ik een paar dagen geleden alsnog betaald (kreeg een mailtje dat ik het alsnog kon betalen), maar nu heb ik de 2e factuur gehad en die is 96,82.. Eind factuur is nu van 4-1 t/m 7-1 (dat is dus goed) maar ook een vooruitbetaling van 8-1 t/m 3-2 (en dat is niet correct). Totaal bedrag te betalen (auto incasso) is € 34,96 terwijl de kosten uiteindelijk maar € 2,65 zijn. Contact gehad met klantenservice, en die bevestigen dit ook, alleen de oplossing vind ik eigenlijk niet zo handig Jaarnota klopt niet, verschil in termijnbedragen welke zijn automatisch afgeschreven, hiervan via klantenservice melding gemaakt, geen reactie. Inmiddels is NLE geen leverancier meer, ik ben overgegaan op een goedkopere energieleverancier, maar er wordt wel weer een termijn van mijn rekening afgeschreven, wederom een melding bij klantenservice, geen reactie terwijl ik vroeg binnen 24 uur

Factuur klopt niet. 2 jaar geleden 18 januari 2018. 7 reacties; 145 x bekeken S Sander78 Aan het warmlopen; 3 reacties Ik heb abbo verlengd met een s8 eind vorig jaar. Toestelkrediet is 28-12 via iDEAL geheel afgelost. Nu ontvang ik de 1e factuur en. Factuur klopt niet. 8 jaar geleden 25 september 2012. 2 reacties; 310 Bekeken J jerry Startend Simyaan; 2 reacties Goedenavond, Mijn laatste factuur is niet kloppend. Ik heb een jaar lang 3 euro korting gehad op mijn bel/sms bundel en een jaar lang 5 euro korting gehad op mijn internetbundel. Deze kortingsperiode van een jaar.

Symio factuur klopt niet Ik zit sinds 5 maanden in het buitenland (Curaçao). Ik heb mijn Nederlandse nummer bij Simyo aangehouden, omdat ik ook weer van plan ben terug te gaan. Ik heb al het verbruik bij Symio op nul staan, behalve het standaard tarief om te bellen, dat is 3 euro Ik heb een factuur gekregen over december en deze klopt niet. Er staat dat ik 102 smsjes heb verstuurd maar ik heb alleen 2 imessage verstuurd dus van iphone naar iphone en die zijn gratis. Verder heb ik geen enkel smsje verstuurd! Wel gebruik ik whatsapp maar ook dat is gratis. Ik moet nu (is maar.. Factuur klopt niet. 1 maand geleden 4 december 2020. 4 reacties; 112 Bekeken J JennyW Op het juiste spoor; 1 reactie Enige tijde geleden mijn abonnement van 5 euro verlaagd naar die van 0 euro. Zie screenshot. Ik blijf echter facturen van 5 euro ontvangen. Zie factuur ****. Kunt u dit. Factuur klopt niet. 7 jaar geleden 22 april 2013. 7 reacties; 391 Bekeken E EWill Startend Simyaan; 3 reacties Ik heb al een jaar een maandabbonement bij simyo,vanaf februarie heb ik de abbonementsvorm gewijzigd maar ben bij het maandelijkse abbonement gebleven.In maart heb ik het abbonement nog een keer gewijzigd... mijn NS factuur klopt niet. 3 maanden geleden 16 september 2020. 1 reactie; 138 Bekeken S De volgende dag kreeg ik een bericht dat de nieuwe maand gestart was maar kreeg ik wel een factuur van de maand augustus. Het geen gebruik maken van het abonnement betekent helaas niet dat de abonnementskosten niet voldaan dienen te worden

Actrice Leen Dendievel roept op om op te letten voor verdachte facturen van Proximus. Ze kreeg een aanmaningskost toegestuurd van het telecommunicatiebedrijf hoewel ze helemaal geen klant is bij hen Home Forumoverzicht Internet Providers Proximus (Belgacom, Skynet) klopt factuur wel? 5 berichten • Pagina 1 van 1. tomw Premium Member. Hallo allemaal, Wellicht dat hier iemand is die me kan helpen. In de factuur van januari staan voorrijkosten omdat ik niet huis zou zijn geweest voor een monteur in december. echter had ik helemaal afspraak met UPC voor een monteur. Medewerker gebeld.. Factuur klopt niet Ik kreeg mijn factuur van de KPN. Deze klopte helemaal niet, € 40,- te veel berekend. Bellen gaat niet,want je moet steeds wachten, en later zeggen ze: probeert U op een later tijdstip,enz. Ik zou graag een brief schrijvenmaar, naar welk adres? Graag reactie, a.u.b Hallo, ik heb al 2 maanden Internet Vaak op mijn factuur staan, maar ik heb Internet Regelmatig. Ook heb ik van 1 augustus tot en met 17 augustus betaalt voor zowel Internet Regelmatig als Internet Vaak. Dit klopt niet, ik heb nooit 2 Internetbundels tegelijk gehad. Bovendien laat het overzicht noo..

facturatie klopt niet - Klacht over PROXIMUS via Test-Aankoo

  1. Ik heb een abonnement afgesloten van 14,00 per maand, 1000 MB en 100 bel/sms. In november aansluitkosten betaald (14,99) en nu, factuur van december kost het me meer dan 25,00! Dit klopt niet volgens mijn contrac
  2. Mijn abbo heb ik nu 2 maanden mijn 2e factuur staat nu klaar. Echter had ik de 1e zes maanden een actie tarief voor bel en sms en 12 maanden.voor internet. Zou dus 14,98 moeten zijn maar nu is t ineen 27,74 klopt dus niet? Ik zit bij lange na niet over mn abbo heen! Heeb simyo geprobeerd te bellen..
  3. proximus be mijnfactuur; Info over mijnfactuur. Resultaten van 8 zoekmachines! mijnfactuur.net. Met mijnfactuur.net maakt u uw eigen facturen eenvoudig via internet. Wil je uitleg over je factuur of klopt je factuur van niet? Lees hier meer
  4. Betaal dan het bedrag van €130 niet, tot hij de deur levert. U betaalt dus eerst de rest van de rekening, daarna pas de deur. Hoe betaal ik een deel van de rekening niet? Moet u een rekening betalen die niet klopt? En komt de ondernemer met u niet tot een oplossing? Dan kunt u een deel van de rekening niet betalen
  5. Proximus 100 keer beter dan telenet en Proximus 100 keer beter dan telenet en bij online games maakt ik iedereen headshot zonder lag of trage internet als in traag internet doe dan heel simpel stop contact uit terug erin krijg ik nieuwe route en nieuwe ip adres maar bij telenet kan iedereen jouw moorden op online games bij telenet lukt niet ip adres veranderen of naar andere route maar die.
  6. Klacht: Factuur klopt niet. djlock op 25 september 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie. Meld uw Klacht over Hollandsnieuwe. Zo werkt het. Nieuwe klacht. In behandeling. Klacht opgelost. Klacht afgesloten. Mijn Klacht: Ik heb tot 4 maal toe een ander bedrag afgeschreven dan op de factuur stond
  7. Het kan voorkomen dat er aansluitkosten op de eerste factuur berekend zijn. Deze worden op de factuur van de tweede maand gecrediteerd. U vindt een vermelding van LTO of ledenvoordeel op de factuur. Mocht deze ontbreken dan is het ledenvoordeel mogelijk niet goed doorgevoerd. Neem hiervoor en andere afwijkingen contact met ons op. Meer uitleg [

Ik zie een factuur staan die twee keer zo hoog is dan gebruikelijk. De kosten buiten de bundel die ten onrechte waren opgevoerd zijn maar gedeeltelijk gecorrigeerd. Dit was niet de afspraak. Ik ga dat niet betalen Op mijn factuur van 11,50 abonnementskosten en 10,- toestelkrediet staat vermeld dat de btw 2,- bedraagt. Dit klopt alleen t.o.v. de abonnementskosten, maar in het aankoopbedrag van het toestel, dus het toestelkrediet zit toch ook btw Ik zie op mijn factuur dat ik de monteur moet betalen maar we zijn nieuwe klanten dus krijg ik toch een monteur gratis voor de eerste keer?ik heb dit al eerder gevraagd maar kan jullie antwoord niet lezen groetjes, de Vee Mijn eerste factuur klopt niet (Sim Only) Je eerste factuur valt meestal hoger uit dan de maandbundels die je hebt uitgekozen. Geen paniek! Hier lees je waarom: Abonnementskosten Bij Simyo betaal je de abonnementskosten een maand vooruit. Hierdoor komt het voor dat je op je eerste factuur meer betaalt Hierbij wil ik een klacht melden over VGZ-Trias : 09-05-2019 Mijn klacht is de rekening van de VGZ, want volgens mij klopt de berekening niet. In december 2018 ben ik bij mijn dokter geweest om ee

Klacht: factuur klopt niet. LJE de Jonge op 11 mei 2018 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie. Meld uw Klacht over Youfone. Zo werkt het. Nieuwe klacht. In behandeling. Klacht opgelost. Klacht afgesloten. Mijn Klacht: Op mijn laatste factuur van 16 april jl worden 6 SMS'jes naar een nummer in Duitsland in rekening gebracht Mijn factuur klopt niet. Wat moet ik doen? Als u problemen heeft met een factuur of een specifieke zending en u wilt deze betwisten voor u deze betaalt, kunt u uw betwisting online indienen via onze online tool FedEx Billing Online Een bedrijf waar ik eerder zaken mee heb gedaan stuurt de stichting waar ik voor werk een factuur. Ik koppel terug dat ik deze factuur wel wil betalen, maar dat de tenaamstelling niet klopt. Zij gebruiken een tenaamstelling van vorig jaar, maar de stichtingsnaam is dit jaar notarieel gewijzigd. Het betreft een kleine wijziging, maar ik wil graag dat facturen goed in de boeken komen Heren, ik denk dat mijne factuur niet klopt. normaal zou ik 65euro betalen per maand,factuur spreekt op 77,82. proximus is geweest en decorder vervangen. Ik zie maar een decorder staan. Gelieve de.. Factuur februari klopt niet. 5 jaar geleden 2 maart 2015. 22 reacties; 442 x bekeken L Lisa Steenkamp Aan het warmlopen; 3 reacties Beste Tele2, Ik heb onlangs mijn maandfactuur van februari van Tele2 ontvangen. Op dit moment zit ik in het.

Details van je factuur: verbruik, verkeer, kosten Proximus

Terwijl T-mobile mijn factuur te laat verstuurd of de post te laat bezorgd wordt, waar ik voor kan opdraaien. Daarnaast staat er in deze factuur weer een korting van 50 % (bedrag van 15,68), in de factuur wordt overigens niet vermeld waar dit bedrag op gebaseerd wordt, want de maandkosten waren precies hetzelfde Klacht: Factuur klopt niet. CharlesMH op 20 maart 2020 over Webcasso in de categorie Incassobureaus. Meld uw Klacht over Webcasso. Zo werkt het. Nieuwe klacht. In behandeling. Klacht opgelost. Klacht afgesloten. Mijn Klacht: Uw factuur klopt niet. Gewenste Oplossing: Als u ophoudt met nep-factuur Factuur klopt niet en er wordt niks aan gedaan. 1 jaar geleden 15 oktober 2018. 6 reacties; 231 x bekeken Y Yassine1895 Aan het warmlopen; 3 reacties Ik heb midden juli gebeld naar Tele2 met de vraag waarom er op een factuur staat dat ik 253EUR moet betalen. Dit moet 100 euro minder zijn. Ik.

De factuur klopt met de pakbon, maar niet alles is geleverd of er is breukschade; De prijzen (kortingen) zijn niet zoals afgesproken; De retouremballage is niet (correct) vermeld op de factuur; Er staat geen retouremballage op de factuur; Ad 1) Neem contact met het klantenteam van SLIGRO 088 43 43 143 optie 1 Mijn factuur is 1 jaar ineens 2x zo hoog, nu hebben ze het uitgezocht en het klopt dat er iets is mis gegaan maar nu willen ze mijn geld niet terug geven. Ik heb er geen goed woord voor over, ze dwingen mij nu dat ik via de rechter mijn geld terug moet krijgen!!! Iedereen ziet dat het niet klopt ook personeel van essent maar rectificeren ho maar!!

factuur klopt niet na overstap naar flex - Klacht over

Zie je op jouw factuur een verkeerde naam of bedrijfsnaam staan? Je kan de (bedrijfs)naam zelf niet wijzigen in jouw account. Bij een wijziging van een naam zien de uitgevende partijen van domeinnamen dit als een wijziging van de houder en dat is niet toegestaan Factuur van de maand februari klopt niet. Ik had voor 1 februari doorgegeven dat ik mijn bundel op zijn laagst zou zetten. Dat kon niet via de site over gebeld naar de klantenservice konden het ook niet. Doorgegeven aan die collega wat ik wilde. Collega was dit vergeten factuur-pro-admarkt-klopt-niet. Overzicht. Summary of description to display in Community and SEO search result. Bekijk in Mijn Marktplaats de specificaties van je Admarkt factuur. Description. In de adverteeromgeving van Pro (Admarkt) kan je terugvinden welke kosten zijn gemaakt in de afgelopen periode voor jouw advertentie(s)

Factuur klopt niet - ZeelandNet Serviceforu

Mijn factuur klopt niet. Deel via Facebook Deel via Twitter Deel via LinkedIn Deel via e-mail. Wij vinden het heel vervelend als onze factuur aan jou niet klopt. Excuses voor het ongemak dat we je hiermee bezorgen. Neem alsjeblieft zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice voor uitleg en/of een eventuele creditfactuur

Je factuur of aanrekening per e-mail, via - Proximus

Factuur klopt niet; Terug. Klacht: Factuur klopt niet. Sonya mhe op 05 mei 2019 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen. Meld uw Klacht over Vakantieveilingen.nl. Zo werkt het. Nieuwe klacht. In behandeling. Klacht opgelost. Klacht afgesloten. Mijn Klacht Dan kan je je kosten te verrekenen via je gsm-factuur. Je account moet dan eerst op €0.00 staan. Ga zeker ook even na bij je provider of je abonnement een koppeling aan 4411 toelaat. Voor meer info hieromtrent kun je terecht op onderstaande links naar de website van Proximus of Orange: Proximus Factuur klopt niet. Home; Veel studenten kopen tweedehands boeken en nieuwe boeken tegelijk, deze betaal je in een keer. Je ontvangt hiervoor meerdere facturen, een factuur voor de nieuwe boeken en per tweedehands boek kan je een factuur downloaden, deze kan je vinden in de match Wat moet ik doen als mijn factuur niet correct is? Terug naar contactpagina Als de meterstanden die op je afrekening vermeld staan niet overeenstemmen met je huidige meterstanden kan je deze online aanpassen. Ga naar je Klantenzone > Je facturen en betalingen > Je facturen en klik op je afrekening

mijn eerste factuur klopt niet KPN Communit

Factuur dakwerken klopt niet met de uitgevoerde werken. V. ValerieDK. Lid geworden 1 jul 2016 Berichten 2 Waarderingsscore 0 Punten 0. 1 jul 2016 # Het bedrag op de factuur klopt niet. Wat doe ik nu? Menu. Om dit op te lossen kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de webwinkel. Zij kunnen het bedrag eventueel aanpassen. Om er zeker van te zijn dat je hier voldoende tijd voor hebt, kunnen wij de betaling van je aankoop pauzeren

In Juni mijn internet abonnement ge-upgrade binnen mijn 3 in 1 pakket en sindsdien staan al mijn abonnementen los van elkaar, en het is bij mij nog steeds niet goed. Overigens word er ook nog eens voor Fiber Power 60 €60 per maand gefactureerd, wat dus €20 teveel is en daar konden ze mij geen concreet antwoord op geven hoe dat mogelijk is Ik heb een pakket naar India gestuurd, alle kosten vooraf met Ideal betaald, was alles akkoord, na een 45 dagen. komt UPS met extra opslag met kosten Factuur., over ons verstuurd doos. dat klopt niet Factuur klopt niet. Terug. Klacht: Factuur klopt niet. Sandra3006 op 23 november 2020 over Veryvoga.nl in de categorie Internetshops - Kleding. Meld uw Klacht over Veryvoga.nl. Zo werkt het. Nieuwe klacht. In behandeling. Klacht opgelost. Klacht afgesloten. Mijn Klacht: Ik heb 3 truien besteld Indien de factuur niet klopt kunt u contact opnemen met het hoofdkantoor via info@uwassistent.nl of 085 - 2013072. UWassistent biedt de mogelijkheid om de uren goed te keuren voordat de factuur gestuurd wordt. Indien u gebruik wilt maken van deze mogelijkheid dan kunt u dat doorgeven bij het hoofdkantoor

  • VCV Rack ambient patch.
  • Spreekwoordenboek kind.
  • Huwelijksaanzoek gedicht.
  • Pulpo boule small.
  • Handelspand te koop Londerzeel.
  • Sprongbeen voet.
  • IJzervlechters bedrijven.
  • Alvast synoniem.
  • Zijn schimmels meercellig.
  • Iberogast bestellen.
  • Geel kenteken zakelijk rijden.
  • Koopmans taart.
  • Quarantaine date ideeën.
  • Trainingsriem hond.
  • Boomschors 45 80.
  • Benauwdheid terminale fase.
  • Mindfit n.
  • LED knipperlichten auto.
  • Jeroom Snelders lengte.
  • Je bent de liefste vrouw.
  • Oogheelkunde richtlijn uveitis.
  • Campings Schaijk.
  • Hotels nl Suites.
  • Knuffel met foto hoofd.
  • Meest voorkomende mieren in Nederland.
  • Hema nl prizenfestival.
  • Broekhuis Opel Occasions.
  • Franse nummers tellen.
  • Privé account Instagram.
  • 36 uur per week is hoeveel per maand.
  • Dag Jules downloads.
  • Johnny Cash albums.
  • Perzische berenklauw.
  • Appelazijn gezicht ervaringen.
  • Truth or Dare online questions.
  • Geplande evenementen in Passau.
  • Canon mf642c driver.
  • Zelfhardende klei glazuren.
  • Dekmantel Wiki.
  • Beyoncé Heat 100 ml Action.
  • Beste natvoer kittens.