Home

Kettingzaag vonkt wel maar start niet

Op zoek naar kettingzaag? Bekijk het grootste assortiment tuingereedschap online! Het grootste assortiment kettingzaag online. Bekijk eenvoudig de beste aanbiedingen 5.10 Mijn kettingzaag start niet, wat kan er aan de hand zijn? Normaal als de motor niet wil starten, zit het probleem in de brandstoftoevoer of de bougie. Controleer of de bougiekabel goed contact maakt met de bougie. Controleer ook of de uitschakelaar in de stand aan staat en of er brandstof bij de bougie komt De belangrijkste defecte kettingzagen, hun oorzaken en oplossingen. Wat te doen als de kettingzaag niet start, scheef zagen, vastlopen, opwarmen? Controle van de staat van de kaars, de opening magneto, compressie en andere belangrijke componenten van de eenheid

Motorzaag start niet Hey, we hebben een kettingzaag 52cc 2 takt merk m.i.t maar hij start niet. Hij is redelijk nieuw want hij heeft maar een paar uur gelopen. vroeger was het starten en lopen. We hebben de carburateur al schoongemaakt en nieuwe bougie erin gedaan maar nog steeds niets. Iemand enig idee waar dit in zou kunnen zitten Kettingzaag start niet. Index » klussen & wonen. Nieuwe bougie erin helpt niets... Ik weet wel hoe ik het ding moet starten, dat is geen probleem. Nu de vonk van de nieuwe bougie maar eens even bekijken zo I feel absolutely clean inside, and en waarom start hij dan wel na een enkele keer trekken kettingzaag vonkt,krijgt benzine, maar start niet? Gesteld op 7-4-2018 om 12:22 in forum Stihl MS170 Misbruik melden; Kent u iemand die het antwoord hierop weet? Deel een link naar deze vraag via email, Twitter of Facebook Kettingzaag start niet. Index » klussen & wonen. deed het de eerste 2 keer prima... alleen start ie nu niet meer. We hebben hem al laten afstellen door iemand die dagelijks met zo'n ding werkt, en toen startte hij ook prima. je kan dat allemaal wel doen, maar als je bougie niet goed vonkt houdt het toch nog allemaal op. http. Waarom een kettingzaag van Stihl Start niet Veel problemen kunnen veroorzaken uw Stihl kettingzaag te stoppen starten. Deze problemen variëren sterk in complexiteit en kostbaarheid. Echter, deze twee-takt motoren werden ontworpen om te minimaliseren van het aantal onderdelen dat tot motorstor

Carburateur is wel goed schoon en blijft niet overstromen/lopen met benzine? En dat je een klein vonkje hebt wil nog niet zeggen dat de cdi of de opnemer op het blok nog goed werken. Vaak slaan namelijk de ontstekingspoelen die voor de benodigde spanning zorgen door en dan wil de bougie in de buitenlucht nog wel (zwak) vonken maar in de verbrandingsruimte gevuld met brandbaar mengsel niet meer Hij kan wel goed vonken maar dat wil niet zeggen dat de vonk niet op het juiste moment vonkt . nu kicken, 2 mogelijkheden: 1. hij start na een paar kicks en loopt even, je moet het in de benzine toevoer zoeken. 2. hij start niet, je moet het in het ontstekingssysteem / tijdstip zoeken Volgens mij niet. [/quote] naja ze bougie vonkt wel. maja, mischien valse lucht, normaal zou je de deo test kunnen doen, ik weet alleen niet hoe je t anders nu kan checken[/quote] Maar voor de deo test moet hij toch aan staan?[/quote] ja daarom zou je m nu niet kunnen doen:P omdat ie niet aanslaat: Loe schreef: ↑ 23 mar 2020, 19:00 Het 13.uur 15 verhaal zou heel goed kunnen.dat weet ik niet . Ik weet wel dat daar verwarring over kan ontstaan . De zundapp eigenaar had ook over op 12 uur 30 .staan. Maar bedoelde daar eigenlyk mee dat de kleine wyzer dan de timing aangeeft .ongeveer 5 voor 12 . Hier zyn ongetwyfeld meer mensen met kokusan

ik weet niet of ik nog iets mag zeggen maar doe het toch. als je de bougie er uit draait en je steekt er een schuifmaat in kan je ook je B.D.P. bepalen en dan 3.5 voor het B.D.P. alleen lijkt mij 3.5 mm wel een beetje veel. maar ja ik heb er geen verstand van. of nog beter je doet het met een micrometer Controleer altijd wa nneer een aggregaat niet start of er wel genoeg benzine in de benzinetank zit. Dit lijkt voor de hand liggend maar wanneer je een aggregaat start ontstaat er een zuigkracht waarbij er lucht mee kan worden gezogen waardoor het aggregaat niet start. Zorg er dus altijd voor voldoende benzine Hij's nu dus onafgestelt omdat hij niet start waarbij ik denk dat het aan hoeveelheid benzine/lucht ligt omdat hij: benzine, lucht, vonk en compressie krijgt... vonk gewoon met bougie op frame... blauwe vonk. bougie eruit, starten, vinger flippert bij bougiegat. luchtfilter eraf en hij zuigt gewoon goed. geen valse lucht ergens kunnen vinden.. Stomme vraag wellicht maar heb je de bougie bekeken na uren zagen? Ik ben geen kettingzager maar wel een zeiler die wel bekend is met 2 takt motoren op mengsmering. Oudere motoren laten vaak na lang gebruik heel veel residutroep achter door de motor heen. De bougie kan dan erg snel heel vettig en zwart worden waardoor hij niet goed meer vonkt

Kettingzaag online bestellen? - Grootste online winkelcentru

1. kettingzaag vonkt,krijgt benzine, maar start niet? Gesteld op 7-4-2018 om 12:22. Reageer op deze vraag Misbruik melden; hoi ik heb een sthilzaag 290 die lekt benzine als die op zijn kant ligt om te vullen wat is er loos Gesteld op 22-3-2018 om 12:45. Reageer op deze vraag Misbruik melde
  2. Bougie vonkt, maar nu klappen uit uitl door kevinheuvel1988 » za 04 aug 2012, 02:16 als je vliegwiel deksel er afhaalt plus je vlieg wiel zie je op je grondplaat waar je spoelen vast zitten een merk teken en die zit ook op je blok als je die 2 gelijk zet dan staat je ontsteking op tijd ik heb geen fotos er van srry mijn brommer ligt uit elkaar dat die opgeknapt wor
  3. Als de bougie wel vonkt buiten de cilinder dan moet hij ook vonken binnen de cilinder. Als je meerdere keren geprobeerd hebt om de starten en hij wil het niet doen en je draait er dan de bougie uit, dan moet de bougie nat zijn. Is dit niet het geval dan is de benzinetoevoer op de een of andere manier niet goed
  4. Re: Brommer start niet, bougie vonkt wel door Hof Boy » wo 06 apr 2011, 20:17 bedankt voor jullie reacties! ik heb geprobeerd in z'n twee te starten, maar dan lukt het nog steeds niet. er zit ook niet teveel olie in het mengsel, want ik gooi het niet zelf door mekaar, maar ik heb een los olietankje hoe zie je dat de zuiger kapot is
  5. Start niet, vonkt wel, alles nagekeken Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › Start niet, vonkt wel, alles nagekeken This topic contains 25 reacties, has 17 deelnemers, and was last updated by raid3rNL 10 years, 7 months geleden
  6. • De accu nog goed is, maar dat het aan de startmotor of aan de startschakelaar ligt. Als de bromfiets of scooter wel start, maar niet aanslaat kan dit de volgende oorzaken hebben: • De bougie, die de vonk voor de ontsteking moet verzorgen, is versleten of vet. • De bobine, die de spanning voor de ontsteking moet opwekken, is stuk
  7. Motor is afgeslagen bij het optrekken en gaat nog wel rond maar slaat niet aan. volgens de anwb na alles Die sneuvelen nog wel eens. Start dan wel maar slaat niet aan. Gr Fred. Benzinepomp is dus ok. Bobine´s gaan ook vaak stuk. Heb je vonk op de bougie. De computer gaat niet zo vaak stuk. Lees er op het focusforum eigenlijk niet vaak.

Blog - Mijn kettingzaag start niet, wat kan er aan de hand

1. Tomos start niet maar vonkt wel. Net nieuw op dit forum, of twee linkerhanden? Dan is het beginnersforum iets voor jou. [wil je ook supporter worden voor dit forum? meld je aan voor de groep supporters. Forumregels Om u goed te kunnen helpen hebben wij een support template gemaakt
  2. Hallo, Ik heb laatst een tomos quadro snor gekocht (niet de jongste) Maar sinds een paar dagen start hij niet meer. Hij krijgt wel gewoon benzine en vonkt ook. Maar hij lekt benzine en oli doormekaar als ik kick. Hoe krijg ik hem weer aan de praat? Groetjes D
  3. mijn sr stealth start niet.. ik heb nu een 17,5mm carb maar start dus niet. hij krijgt wel benzine want bougie is nat, en bougie vonkt wel.. maar hij pakt hem helemaal niet :mad: ik dacht eerst dat het aan de sproeier lag dat die te groot is. dus heb ik er een kleinere in gedaan. maar..
  4. Hoe komt het dat mijn bosmaaier niet start? Showing 1-20 of 20 messages. Ik heb nog meegemaakt dat de bougie buiten de verbrandingskamer wel vonkt en in de verbrandingsruimte niet. De schuld lag telkens bij de maar wie een domme vraag niet stelt blijft dom, dus vooruit.
  5. Tijdens het aansluiten en aanleggen van de nieuwe kabelboom had ik wel de twee zwarte draden waarvan er eentje naar de bobine gaat en eentje naar de startrelais vanaf de startmotor omgewisseld. Hierdoor heeft er tijdens het starten spanning op de uitgaande draad van de bobine gestaan. maar had gisteren twee oude nog goed werkende bobines aangesloten en toen ook geen vonk

Fabrikanten van kettingzagen zijn voortdurend bezig met het ontwikkelen van betere motortechnieken en met het beperken van het onderhoud. Hierdoor zijn er afhankelijk van de fabrikant en het type langere onderhoudsintervallen nodig of zijn bepaalde onderdelen onderhoudsvrij Start je scooter niet maar vonkt hij wel? Dat is natuurlijk vervelend. Lees hier wat het probleem kan zijn Scooter start niet maar vonkt wel. Als jouw scooter wel vonkt maar niet start dan is je ontsteking dus goed alleen is er dus iets mis met je compressie of benzinetoevoer. De benzinetoevoer en de compressie kun je achterhalen door bovenstaand kopje te lezen. Hierin staat uitgelegd wat je moet doen als je scooter niet start maar wel vonkt

De kettingzaag start niet, kromme zagen, wiggen, warmt op

Vonk, compressie en benzine en toch niet starten! Motor

hpi ontsteking vonkt wel, brommer loopt niet - Maarten's

1. Waarom start mijn aggregaat niet - Jantje van alle
  2. Scooter krijgt benzine, lucht, vonk en compressie maar
  3. ontstekingsproblemen met mijn kettingzaag Stihll 088
  4. Stihl MS170 handleiding - Gebruikershandleiding

Derbi start niet. Bougie vonkt, maar nu klappen uit ..

Tomos start niet maar vonkt wel - Tomos foru

• Ebook Twilight Nederlands gratis.
  • Ebook Twilight Nederlands gratis.
  • Nachtbewakings camera.
  • Tibia bot been.
  • Google agenda synchroniseren met Windows 10.
  • Hoe laat donker Groningen.
  • Lattenbodem JYSK.
  • W817 Aflevering 63.
  • Serum gezicht vitamine C.
  • Mechelse Herder forum.
  • EN AW 6060 t66 properties.
  • Tattoo inspiratie onderarm man.
  • Wat zijn de Andes en waar bevinden ze zich.
  • FJR 1300 verbruik.
  • TinkerBell aandacht.
  • Cartoon app Android.
  • Verkleurde nagels.
  • Smoothie recepten met vezels.
  • Echo 7 weken leeg vruchtzakje.
  • SpongeBob afleveringen kijken.
  • Oude autoradio repareren.
  • Cala Tarida Hotel.
  • Singaporese kat.
  • Woorden met eren elen, enen.
  • Shinsuke Nakamura wiki.
  • Trui om kat in te dragen.
  • Wanneer werd het Romeinse Rijk gesplitst in twee delen.
  • Moe van zetmeel.
  • Skidrowreloaded.
  • Dia's scannen met printer.
  • Hoeken tekenen.
  • Babyschoenen Vans.
  • PH waarde zwembad verhogen natuurlijk.
  • Ps4 namen generator.
  • Islam Quiz Kinder.
  • Bali backpack route.
  • Pokémon seizoen 3 Netflix.
  • Koriander stekken.
  • Auto logo S.
  • Elvis matters Radio.
  • Open hiel vinnen.